Son Xəbərlər
Tərtər Rayon İcra hakimiyyətinin və Qərbi Azərbaycan İcmasının təşkilatçılığı
Futbol üzrə Avropa çempionatının I turunda üz-üzə gələn Macarıstan və İsveçrə
Yaponiyada 48 saat ərzində insanı öldürə bilən nadir “ət yeyən bakteriya”nın
“Sədərək” ticarət mərkəzində yanğın baş verib. Bu barədə Liderxeber.az -a
ABŞ Dövlət Departamenti ölkə ərazisində 10 il yaşayan qeyri-leqal miqrantlara
Ələt-Astara yolunda "Kia Optima" markalı avtomobil yanıb. Bu barədə
Yeni tədris ili üçün Bakı Dövlət Universitetinə (BDU) qəbul planı açıqlanıb.
Xocalı rayonu ərazisində aşkar olunmuş "2K11 Kruq" zenit-raket
Hər bir fəsildə meyvələrin insan orqanizmi üçün faydaları mühüm və fərqlidir.
İyunun 16-da gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb. Milli Hidrometeorologiya
banner

İmtahandan əvvəl yaddaşı gücləndirən QİDALAR

17 may 2024, 11:26
İmtahandan əvvəl yaddaşı gücləndirən QİDALAR

Son elmi araşdırmalara görə, tərkibində yüksək şəkər olan şirniyyatlar müvəqqəti olaraq enerjini artırsa da, yekun nəticədə konsentrasiyanı azalda bilər.

Yaddaş və konsentrasiyanı yaxşılaşdırmaq üçün faydalı qidalar siyahısında birinci yerdə banan gəlir. O, kaliumla zəngindir, bu, təkcə idrak funksiyasını dəstəkləmir, həm də stresin öhdəsindən gəlməyə kömək edir. Bananın tərkibindəki az miqdarda şəkər isə beyni ehtiyac duyduğu enerji ilə təmin edə bilər.

İkinci vacib qida qoz, badam və pekan qozu kimi çərəzlərdir. Onların tərkibində beyin fəaliyyətinə faydalı təsir göstərən çoxlu doymamış yağ turşuları var. Gündə təxminən 30 qram qoz-fındıq istehlak etmək tövsiyə olunur.

Tam taxıllı yulaf da beyin fəaliyyəti üçün əla qidadır. Tədqiqatlar göstərir ki, yulaf qısamüddətli yaddaşı və konsentrasiyanı yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Tərəvəzlər arasında alimlər çuğundura xüsusi diqqət yetirirlər. Bu məhsul qan damarlarını genişləndirməyə kömək edir, oksigen axını artırır və beyin funksiyasını stimullaşdırır. Çuğundur həm çiy, həm də qaynadılmış halda istehlak edilə bilər.

Zehni fəaliyyəti və konsentrasiyanı yaxşılaşdırmaq üçün sağlam içkilər arasında alimlər yaşıl çay, qəhvə (lakin gündə bir neçə stəkandan çox olmamaq şərti ilə) və suyu qeyd ediblər. Bu içkilər beyni stimullaşdırmağa, yaddaşı və konsentrasiyanı yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Bu qidaları pəhrizinizə daxil etməklə siz yaddaşınızı, konsentrasiyanızı və ümumi məhsuldarlığınızı artıra bilərsiniz.