Son Xəbərlər
Fövqəladə Hallar Nazirliyi tərəfindən aparılan kütləvi maarifləndirmə işlərinə
Bu gün “Son zəng”in ilk dəfə çalındığı təhsil müəssisələrindən biri də Ağdam
“Diplomatik mənbələr Rusiyanın iyunun 7-də Ermənistanda keçirilən parlament
ABŞ Prezidenti Donald Trampın İranla yaxın günlərdə saziş imzalaya biləcəyinə
Yəməndə təhlükəli dırmanış videoları ilə tanınan və sosial şəbəkələrdə
Bu gün Azərbaycanda “Son zəng” günüdür. Liderxeber.az xəbər verir ki, bu il
Azərbaycan Həmkarlar İttifaqları Konfederasiyasının (AHİK) sanatoriya və
Bugün Neftçala Rayon İcra Hakimiyyətinin təşkilatçılığı ilə 15 İyun – Milli
Ölkə ərazisinin bəzi yerlərində yağıntılı hava şəraiti müşahidə olunur.
Ukrayna Prezidenti Volodimir Zelenski Ukrayna Silahlı Qüvvələrinə əcnəbi

Təklikdə yeməyin sağlamlığa zərərləri

21 noy 2025, 11:10
Təklikdə yeməyin sağlamlığa zərərləri

Tez-tez təklikdə yemək yeyən yaşlı insanlar qidalanmanın zəifləməsi və sağlamlığın pisləşməsi riski ilə üzləşirlər.

Liderxeber.az xəbər verir ki, bununla bağlı tədqiqatın nəticələri "Appetite" jurnalında dərc edilib.

Alimlər 12 ölkədən 65 yaş və yuxarı 80 000-dən çox insanı əhatə edən 20 beynəlxalq tədqiqatın məlumatlarını təhlil ediblər. Məlum olub ki, təklikdə qida qəbul etmək daha zəif rasion, zülal və əsas qidaların çatışmazlığı, çəki itkisi və sümüklərin kövrəlməsinin inkişaf riskinin artması ilə əlaqəlidir.

Müəlliflər qeyd edirlər ki, qida təkcə kalori və vitamin kompleksi deyil, həm də vacib sosial ritualdır. Süfrə arxasında cəmiyyətin olmaması iştahanı zəiflədir, rasionun müxtəlifliyini azaldır və emosional vəziyyətə təsir göstərir ki, bu da nəticədə, fiziki sağlamlıqda öz əksini tapır. Təkbaşına yeyən insanlar az hallarda tam şəkildə yeməklər seçirlər, tez-tez qida qəbulunu ötürürlər və vacib qida maddələrini daha yavaş qəbul edirlər.

Fərq zülal qəbulunda - yaşlılıqda əzələ kütləsini və funksional müstəqilliyi qorumaq üçün əsas komponentin qəbulunda xüsusilə nəzərə çarpıb. Bəzi tədqiqatlarda tənha insanların həmçinin tez-tez istəmədən çəki itirilməsi və sümük kövrəkliyinin başlanması əlamətlərini göstəriblər.

Tədqiqatçılar vurğulayırlar ki, təkbaşına qida qəbulu potensial olaraq dəyişdirilə bilən risk faktorudur. Birlikdə qida qəbulu şəraitinin formalaşdırılması yaşlı insanlarda qidalanma keyfiyyətini və ümumi rifahı əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıra bilər.