Son Xəbərlər
ABŞ İranla əldə olunan razılaşma çərçivəsində Tehranın 24 milyard dollar
Ölkənin avtomobil yollarında sabaha olan vəziyyət açıqlanıb. Liderxeber.az
15 İyun – Milli Qurtuluş Gününə həsr olunmuş “Qurtuluş Kuboku – 2026”
Hindistanın Hərbi Hava Qüvvələrinə məxsus “An-2” hərbi-nəqliyyat təyyarəsi
Bu gün “Son zəng”in ilk dəfə çalındığı təhsil müəssisələrindən biri də Ağdam
Fövqəladə Hallar Nazirliyi tərəfindən aparılan kütləvi maarifləndirmə işlərinə
“Diplomatik mənbələr Rusiyanın iyunun 7-də Ermənistanda keçirilən parlament
ABŞ Prezidenti Donald Trampın İranla yaxın günlərdə saziş imzalaya biləcəyinə
Yəməndə təhlükəli dırmanış videoları ilə tanınan və sosial şəbəkələrdə
Bu gün Azərbaycanda “Son zəng” günüdür. Liderxeber.az xəbər verir ki, bu il

Süni qida rəngləndiriciləri xərçəng riskini artırır

20 yan 2026, 09:30
Süni qida rəngləndiriciləri xərçəng riskini artırır

Şirniyyatlarda, içkilərdə və emal olunmuş qidalarda geniş istifadə olunan süni qida rəngləndiriciləri xərçəngin inkişafında iştirak edən molekulyar mexanizmlərlə əlaqəli ola bilər.

Liderxeber.az xəbər verir ki, bu barədə məqalə “Frontiers in Nutrition” jurnalında dərc olunub.

Alimlər qida boyalarının birbaşa və ya dolayı yolla təsir göstərə biləcəyi genlərə və zülallara diqqət yetiriblər. Təhlillər göstərib ki, ən çox yayılmış boyalar PI3K-Akt yolu da daxil olmaqla, hüceyrə bölünməsi və şiş hüceyrələrinin sağ qalmasından məsul olan siqnal yolları ilə molekulyar kəsişmələri bölüşür.

Əlavə təcrübələr bu əlaqələrin funksional əhəmiyyətini təsdiqləyib. İçkilərdə, konfetlərdə və souslarda geniş istifadə olunan sintetik qırmızı boya olan Allura Red AC (E129), şirniyyatlarda, bişmiş məhsullarda və qazlı içkilərdə istifadə olunan sarı qida boyası olan tartrazin (E102) xərçəng proqnozu ilə əlaqəli genləri dəyişdirib. Heyvanlar üzərində aparılan tədqiqatlarda bu maddələrdən istifadə şişin daha sürətli böyüməsi ilə əlaqələndirilib.

Bildirilib ki, nəticələr qida boyalarının birbaşa kanserogenliyini sübut etmir, lakin onların xərçəngin inkişafı üçün vacib olan bioloji proseslərdə potensial iştirakına işarə edir.

Tədqiqatçıların fikrincə, tapıntılar qida əlavələrinin uzunmüddətli təhlükəsizliyinin qiymətləndirilməsinə yanaşmaları yenidən nəzərdən keçirmək və gələcək tədqiqatları stimullaşdırmaq üçün əsas ola bilər.