Ötən gün Bakı metrosunda "yaşıl xətt" - "Əhmədli"-"Dərnəgül" marşrutu üzrə hərəkət edən qatar nasazlıq ehtimalı ilə xətdən çıxarılıb.
Liderxeber.az xəbər verir ki, hadisə ilə bağlı mətbuata açıqlama verən "Bakı Metropoliteni" QSC-nin mətbuat katibi Bəxtiyar Məmmədov Bakı metrosunda qatardakı texniki nasazlıqla bağlı bu gün komissiyanın xüsusi araşdırma iclasının olacağını bildirmişdi.İclasda hansı nəticələrə gəlinməsi barədə sorğunu cavablandıran B.Məmmədov ilkin araşdırmanın nəticəsinin artıq bəlli olduğunu diqqətə çatdırıb.
Məsələyə iki aspektdən yanaşılır: Birincisi, baş vermiş texniki nasazlığın özü, ikincisi, personalın bu anda davranışı və verdiyi qərarlar, atdığı addımlar.
İşçi heyəti ilə bağlı "28 May" stansiyası ən sıx sərnişin axını dövründə olduğu üçün personalın sərnişinlərin vaqonlardan düşürülməsi prosesini, eyni zamanda, stansiyada sərnişin sıxlığının tənzimlənməsi kimi məsələlərdə operativ reaksiyası və verdiyi qərarlara baxılıb.
Stansiyada sərnişin sıxlığı olsa belə, həmin dövrdə ən uzun çəkən proses bu olub, yəni sərnişinlərin qatardan düşürülməsi və ümumilikdə, intervaldan əlavə səkkiz dəqiqəyə qədər olan yubanma. Bu proses qaydasında icra olunub.
İkinci məsələ - girişdən sərnişinlərin stansiyaya buraxılmasının tənzimlənməsi prosesində də operativlik nümayiş olunub və bunun nəticəsində stansiyada hər hansı bir ciddi neqativ hal, yəni sərnişin xəsarət alması və yaxud hər hansı bir fəsadın baş verməsi olmayıb. Bu səbəbdən "28 May" stansiyası ilə eyni zamanda bütün "yaşıl", "qırmızı" xətlərin stansiyalarında eyni proses olduğundan, xüsusi sıxlığı olan, məsələn, "Elmlər Akademiyası" tipli stansiyalarda da operativ qərarların verilməsi və işçi personalının iş rejimi yoxlanılıb. Hər şey qaydasında olub. Bu səbəbdən ümumiyyətlə bütün metropoliten ərazisində hər hansı bir sərnişinin xəsarət alması və digər bu kimi hallar baş verməyib".
"Maşinist idarəetmə pultuna daxil olmuş siqnal əsasında ən doğru qərarı verib, qısa müddətdə nöqsan ehtimalını, Bakı Metropoliteninin normativ tələblərinə uyğun olaraq, sərnişinlərin düşürülməsi zərurəti olduğunu müəyyən edib. Daha sonrakı prosesin səkkiz dəqiqəyə qədər uzanması isə məhz sərnişinlərin vaqonlardan düşürülməsi ilə bağlı olub.
İşçi heyəti ilə bağlı "28 May" stansiyası ən sıx sərnişin axını dövründə olduğu üçün personalın sərnişinlərin vaqonlardan düşürülməsi prosesini, eyni zamanda, stansiyada sərnişin sıxlığının tənzimlənməsi kimi məsələlərdə operativ reaksiyası və verdiyi qərarlara baxılıb.
Stansiyada sərnişin sıxlığı olsa belə, həmin dövrdə ən uzun çəkən proses bu olub, yəni sərnişinlərin qatardan düşürülməsi və ümumilikdə, intervaldan əlavə səkkiz dəqiqəyə qədər olan yubanma. Bu proses qaydasında icra olunub.
Texniki nasazlığın özünə gəldikdə, bir məsələyə xüsusi diqqət ayrılmasını istərdim. Maşinist kabinəsinə ötürücü siqnalla daxil olmuş məlumat əsasında ilkin araşdırma aparılıb, nasazlıq faktı təsdiqlənib. Amma onun nədən baş verməsinin dərin araşdırmaları aparmalıdır. Bu gün "Bakı Metropoliteni"ndə olan bütün qatarlar mürəkkəb sistemə malik olsalar belə, ən yaxşı cəhətlərindən biri odur ki, idarəetmə pultu hətta bəzi nasazlıqlar barədə qabaqcadan da məlumat verə bilir. Bu həm köhnə, həm də müasir nəsil qatarlara aiddir. Yəni bu həm də sistemin sinxron işinin nəticəsində sistemdə olan avadanlıqların normativə uyğun hansı səviyyədə, hansı dərəcədə olması ilə bağlı olan bir məsələdir.
Ən əsası odur ki, sərnişin təhlükəsizliyinə xələl gətirə biləcək nasazlıq olmayıb. "Bakı Metropoliteni"nin normativ tələblərinə uyğun olaraq, sərnişin hər şeydən vacib olduğu üçün sərnişinlərin düşürülməsi yerində və doğru verilən qərar olub.
Bundan sonrakı araşdırmalarla bağlı zərurət olarsa, ictimaiyyətə məlumat veriləcək. Amma ən əsası odur ki, bu məsələdə hər hansı insan faktoru olmayıb. Baş verən hadisə texnikanın özünün, yəni gündəlik xətdə olan qatarın iş rejimi çərçivəsində baş vermiş hadisədir və xüsusi, əlahiddə problemli bir məsələ deyil", - deyə metropoliten rəsmisi qeyd edib.